.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خاتمی حاضر به ترک ایران و سفر به ترکیه نشد


سایت مشرق نوشت:

خانواده سید محمد خاتمی، عاشورا و تاسوعای امسال را در ویلایی در ترکیه گذراندند.زهره صادقی همسر و سیدعماد پسر خاتمی
سه شنبه 23 آذر ( 8 محرم) سال جاری عازم ترکیه شده و لیلا و نرگس دختران خاتمی نیز که به همراه همسرانشان در انگلیس و آمریکا ساکن هستند، خود را به جمع آنان در ترکیه رساندند اما از خود سید محمد خاتمی خبری نبود.

علی‌رغم اینکه به علت جمع بودن همه اعضای خانواده، پیش بینی می شد که سید محمد خاتمی نیز در جمع آنان در ترکیه حضور یابد، اما به دلایل نامعلومی وی حاضر به خروج از ایران نشد.چندی پیش برخی رسانه ها از ممنوع الخروج بودن سید محمد خاتمی خبر داده بودند اما هیچ یک از مقامات این خبر را تائید یا تکذیب نکرده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 دي 1389
خاتمي عزيز است و ماندگار در تاريخ اين كشور . اگر امروز به ملاصدرا سهروردي ميرداماد ابن سينا مولوي حافظ سعدي مصدق امام خميني مي نازيم در آينده سايه خاتمي مردي از تبار پاكان كه محبوب قلوب است و متخلق به اخلاق حسنه از دروغگويان و ياوه گويان نيست شاخص مردم متمدن مسلمان شيعه ايراني كه بر همه احترام مي گذارند خواهد شد . كوروش كبير ، معرف طيفي از مديريت ايراني است خاتمي مديريت مدرن اسلامي سازگار با دنياي مدرن و و حفظ حرمت او واجب است چون شهداي بزرگ انقلاب و جنگ را كه جوانان غيور اين سرزمين بودند را معلم خود مي داند باكري ها همت ها در خاتمي متجلي است. قدر بدانيد حضور اين مرد را .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.